ALBLASSERDAM – De brandweer is woensdagavond 10 oktober 2018 met spoed uitgerukt voor een brandmelding bij restaurant ‘t Raedhuijs aan het Cortgene in Alblasserdam. Rond 20.40 uur zagen twee passanten dat er iets mis was bij het dak. Er was veel rook te zien. De passanten liepen naar binnen en maakten melding van wat zij zagen. Omdat even daarvoor ook de stroom was uitgevallen door kortsluiting in de afzuigkap, concludeerde de eigenaar van ‘t Raedhuijs al snel dat er iets goed mis was. Klik op Lees Meer om de rest van dit bericht te bekijken.