HaringParty-ceesvdwal_94 (Medium)ALBLASSERDAM – Duizend ondernemers hebben deze week een bezoek gebracht aan de vijfentwintigste editie van de haringparty in Alblasserdam. Organisatoren Bon Bon Partyservice, MAAT, Rabobank Drechtsteden en nieuwkomer Dataplace kijken terug op een meer dan geslaagd evenement.

‘Oude’ contacten werden hernieuwd en nieuwe contacten gelegd op de zilveren editie van de haringparty. Wat vijfentwintig jaar geleden begon met vijftig man, wat haring en een kratje bier is uitgegroeid tot een van de grootste netwerkevenementen van de regio. De party kon dit jaar weer rekenen op warme belangstelling van genodigden van de organisatoren en andermaal ook van de serviceclubs, businessclubs en ondernemingsverenigingen uit de contreien.

Geslaagd
Binnen tien werkdagen na de eerste uitnodiging waren alle toegangsbewijzen al vergeven. In totaal hebben zo’n 1.000 ondernemers via de blauwe loper de party bezocht. “Deze zilveren Haringparty 2016 was weer een geslaagd evenement waarbij het zakendoen even op de achtergrond stond en het ontspannen samenzijn het belangrijkste was,”zo laat de organisatie weten.

Foto’s: Cees van der Wal.
Filmpje: Visser Media & Design

 

HaringParty-ceesvdwal_94 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_2 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_10 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_26 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_32 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_53 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_58 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_59 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_72 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_90 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_99 (Medium)

HaringParty-ceesvdwal_100 (Medium)

Deel dit bericht via...