IMG_3647 [Desktop Resolutie]Dit betreft een betaalde advertorial.
ALBLASSERDAM – Geen lange winkelpaden afstruinen op zoek naar dat ene led-lichtje? Niet in het duister tasten bij het zoeken naar de juiste lamp? Wie in één oogopslag het hele aanbod wil zien, kan terecht bij de geheel vernieuwde verlichtingsafdeling van Hornbach Alblasserdam. Die is in twee weken tijd omgetoverd tot een ware speciaalzaak binnen de bouwmarkt, met het beste van twee werelden.

Binnen de fonkelnieuwe afdeling kunnen de klanten drie stijlgroepen onderscheiden: Modern, Country en Romance. De metamorfose van de verlichtingsafdeling in Hornbach Alblasserdam staat niet op zichzelf. Eind dit jaar is dit nieuwe concept doorgevoerd in alle Nederlandse vestigingen. “De grootste verandering is dat er echt sprake is van een winkel-in-winkelconcept”, vertelt Joost ten Geuzendam, bedrijfsleider gereedschappen, ijzerwaren en elektra bij deze vestiging aan de Kelvinring 60. “Een open presentatie, met verschillende eilanden, mooi bij elkaar gegroepeerd. Van een afstandje kun je de hele afdeling overzien. Die springt er nu echt uit!”

Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 135 jaar en meer dan 15.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu zeventien jaar en telt het inmiddels tien vestigingen. HORNBACH won in 2014 voor de negende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (120.000 artikelen) en grote voorraden (50.000 artikelen).

IMG_3643 [Desktop Resolutie] IMG_3647 [Desktop Resolutie] IMG_3652 [Desktop Resolutie] IMG_3678 [Desktop Resolutie] IMG_3686 [Desktop Resolutie]

Deel dit bericht via...