IMG_2173 (Medium)ALBLASSERDAM – De brandweer en de politie zijn zaterdag 16 juli 2016 rond 23.00 uitgerukt voor een piepende koolmonoxidemelder in een flatwoning aan de Maasstraat in Alblasserdam. De bewoonster had de batterij al vervangen, maar de CO-melder bleef piepen. Omdat zij het niet vertrouwde, werd de brandweer gebeld. Metingen wezen uit dat er geen sprake was van koolmonoxide in de woning. De brandweer gaat er vanuit dat de koolmonoxidemelder stuk is.

 

IMG_2173 (Medium)

IMG_2180 (Medium) IMG_2184 (Medium)