20150611_193233blur (Medium)ALBLASSERDAM – Een medewerker van een bouwmarkt aan de Kelvinring in Alblasserdam heeft donderdagavond 11 juni 2015 een elektrische schok gekregen. De man was in de kantine van het bedrijf bezig met het (de) monteren van een stopcontact en kreeg via zijn handen een stroomschok van 230 volt. Omdat hij zich vervolgens niet goed voelde worden, werd een ambulance gealarmeerd. Ook de brandweer werd opgeroepen voor een ‘elektrocutie’.

Bij aankomst van de hulpdiensten bleek de medewerker goed aanspreekbaar te zijn. De man is ter controle meegenomen naar het ziekenhuis in Dordrecht.

20150611_193233blur (Medium)

20150611_193426 (Medium)