IMG_3746 [Desktop Resolutie]ALBLASSERDAM – De brandweer van Alblasserdam is donderdagavond 19 februari 2015 met spoed uitgerukt naar de Alblashof voor een automatische brandmelding. Ter plaatse bleek in een van de aanleunwoningen van het verzorgingshuis een mes op een warm fornuis te hebben gelegen, waardoor het plastic handvat was gesmolten. Hierdoor was rook ontstaan. De bewoonster wist op tijd naar buiten te gaan en ademde zodoende geen / nauwelijks rook in. Nadat de brandweer de woning had geventileerd kon de vrouw weer terug naar huis.

IMG_3746 [Desktop Resolutie]

IMG_3749 [Desktop Resolutie] IMG_3754 [Desktop Resolutie] IMG_3759 [Desktop Resolutie]