IMG_2653 (Kopie)ALBLASSERDAM – Tine Kloppers – Louwerens uit Alblasserdam heeft zaterdag 21 september een chocolade kunstwerk gewonnen. Mevrouw Kloppers had in de afgelopen weken meegedaan aan de sloganwedstrijd van het Makado in Alblasserdam. Zij leverde in het totaal drie slogans in. De winkeliersvereniging verkoos één van haar slogans tot beste zin. De zin luidde: “Makado… Dat zie je zo: een winkelcentrum op niveau!”. De slogan zal de komende tijd door het winkelcentrum in diverse reclames gebruikt worden.

De nummer twee en drie van beste slogans werden bedacht door Ies Hagestein en de familie Verloop. Hun slogans luidden: “Iedereen naar het overdekte Makado, volop keuze, te kust en te keur en gratis parkeren voor de deur.”  en “Een goed gevuld Makado met ruim winkelaanbod, maakt shoppen een waar genot.” De nummers twee en drie kregen ook een leuke prijs mee naar huis.

Het kunstwerk werd gemaakt door William Westerlaken, werkzaam bij chocolatier/patissier Arthur Tuytel. “Ik vind het eigenlijk zonde om hem op te eten. Hij is zo mooi,” zei mevrouw Kloppers. Ze vervolgde: “Maar om hem niet op te eten is ook zonde. Ik denk dat ik er elke dag een stukje van ga eten.”

IMG_2653 (Kopie)

Deel dit bericht via...