IMG_9355 [Desktop Resolutie]ALBLASSERDAM – Sjanie van der Ent uit Alblasserdam heeft deze week een cheque ter waarde van vijftig euro gewonnen bij Bas van der Heijden in Alblasserdam. De Bas-klant deed in december, net als ruim zeshonderd andere mensen, mee aan een klanttevredenheidsonderzoek en maakte daarmee kans op de cheque.

“Ik vond het belangrijk om mee te doen met het onderzoek. Buiten iets roepen kun je doen, maar heeft niet zoveel zin. Daar hoort niemand je. Met zo’n onderzoek kan de winkel ook echt aan bepaalde punten werken,” aldus Van der Ent, die blij is met haar prijs. Ze vertelt hierover: “Ik dacht eerst dat het een grap was. Ik heb namelijk nog nooit een prijs gewonnen. Ik ben er helemaal blij mee!”

Rob Geus
Uit het onderzoek dat in december werd gehouden, kwam ondermeer dat de winkel niet helemaal schoon was. “Mensen vinden het soms wat smoezelig. Daar zijn we inmiddels mee aan de slag gegaan,” vertelt Benno de Ruiter, de nieuwe supermarktmanager. Er zijn zelfs al resultaten geboekt. Ruiter: “Deze week hebben we uit handen van Rob Geus een prijs ontvangen voor de hygiëne. We zijn daar echt heel blij mee. We hebben er hard voor gewerkt.”

De Ruiter trad eind 2012 aan als manager bij Bas van der Heijden. Sinds die tijd probeert hij de kwaliteit van de supermarkt naar een hoger niveau te krijgen. “Het gaat bij ons om de zes pijlers, ‘personeel’, ‘gemak’, ‘keuze’, ‘uitstraling’, ‘prijs’, ‘kwaliteit’. Als dat in orde is, heb je een goede winkel.”

IMG-20130131-WA0000 [Desktop Resolutie]

IMG_9355 [Desktop Resolutie] IMG_9360 [Desktop Resolutie] IMG_9388 [Desktop Resolutie]

hier is een perfectionist aan het werk geweest...

hier is een perfectionist aan het werk geweest…