ALBLASSERDAM – De SNS Bank blijft de komende drie jaar hoofdsponsor van Jeugdland Alblasserdam. Maandag 19 maart tekenden beide partijen in Landvast het nieuwe contract. De voorgaande zes jaar was de SNS Bank ook al hoofdsponsor van Jeugdland. De bank onderkent het belang van het grootschalige Alblasserdamse evenement en heeft daarom besloten het hoofdsponsorschap met nog drie jaar te verlengen.

Verdiend
De bestuursleden Wim Schut en Inge Bouter van de SNS Bank vertelden: “Allereerst hebben we gekeken hoe het de afgelopen jaren is gegaan. We kunnen niet anders concluderen dat het steeds een groot succes is geweest. Jeugdland is op een zinvolle en creatieve manier bezig met de jeugd. En dat de jeugd dit ook erg leuk vindt, blijkt wel uit het bezoekersaantallen. Meer dan 2000 jongeren in één week… Ook stralen het bestuur en de medewerkers een enorm enthousiasme uit. Wij vinden het daarom belangrijk dat dit evenement ook in de toekomst doorgaat. Door hoofdsponsor te blijven, maken wij het voor de jeugd weer mogelijk dat de kinderen ook de komende jaren met volle teugen kunnen blijven genieten van de mooie activiteiten van Jeugdland.”

Bijzonder
Edgar Veen, voorzitter Jeugdland is blij met de voortzetting van het hoofdsponsorschap. “Zeker gezien de huidige economie vind ik het bijzonder dat de sponsor onze activiteiten de komende jaren blijft steunen. Door deze steun zijn wij in staat om een goede week te organiseren en onze jonge bezoekers veel leuks te bieden. Daar doen we het ten slotte allemaal voor’, aldus de voorzitter.

Op de foto staan van links naar rechts: Henk Sagius, Edgar Veen, Inge Bouter en Wim Schut.