Peter,
Wij hebben provider Ziggo maar bij ons doet de tv het ook niet meer sinds een half uur, weet je hier iets van???
Peter,
Wij hebben provider Ziggo maar bij ons doet de tv het ook niet meer sinds een half uur, weet je hier iets van???
Wordt er gek van!
ja behoorlijk irritant dan wel tv dan geen tv hij staat hele tyd aan en kapt er telkens mee!! behoorlijk irritant maar goed ben alalng blij dat me internet t weer doet!
hier werkt ziggo goed
whahaha ja paaaaaa gemeen!!
Volgens KPN is er een Update geweest en bij deze update zitten fouten.
Tele 2 werkt prima.
in Lekkerland hebben we nog gewoon een antenne 😉
nederland 1 en nederland 2.
Dit is al vanaf vrijdag aan de gang
KPN vrijdag gebeld 15min wachten
Zaterdagavond gebeld 30min wachten en weer verkeerde informatie, lees nu op deze site dat er een storing bij KPN is, waarom geen goede informatie van Serv.desk
Zondagmorgen om 900 uur KPN gebeld, weer 15 min wachten
Volgens de medewerker is het probleem opgelost
Belkosten worden vergoedt http://www.kpn.com nota insturen
Nu maar hopen
nja de tv doet t tot nu toe nog wel hele tyd ja !!!!! houden zo!
Hallo allemaal
Ik ben zaterdagmorgen een half uur bezig geweest met een medewerker van de helpdesk.
Deze verklaarde dat er met de software update van afgelopen donderdag iets niet goed gegaan is, en dat als je gebruik maakt vanb een hdmi aansluiting deze problemen voorlopig nog wel zou houden, omdat ze niet weten wat er precies aan de hand is. De enige oplossing was volgens hem om de hdmi los te koppelen en voorlopig gebruik te maken van een scart aansluiting. Ik heb dit gedaan en toen bleek gisteren ineens dat er buiten deze problemen ook nog eens een storing was binnen de gemeente, ik heb mijn tv gisteravond verder niet meer aan gehad maar vanmorgen had ik geen problemen meer,maar dus wel even een scartkabel aangeloten in plaats van de hdmi.
Bij ons ook dezelfde problemen.Het was vanmorgen even goed,maar na ’n uurtje begonnen de storingen weer. Voorlopig maar weer de digitenne aangesloten.Ben gisteren bijna 2 uur aan het bellen geweest,voordat ik er door kwam,bij ons zou het komen door ’n splitter in de meterkast,NIET dus.Ik kan hier slecht tegen,want ze hebben allemaal ’n ander verhaal bij KPN.
het probleem is nog niet opgelost
wanner wel?
Ja Anja, bij ons ook weer problemen. Vanochtend vol goede moed de tv uitgeprobeerd, maar tot nu toe viel hij steeds weer weg. Net weer gebeld voor de zoveelste keer en ons werd verteld dat de storing opgelost zou zijn. Zouden nu “individuele” problemen zijn, werd gezegd en ze zouden de TD inlichten die dit nu gaat natrekken. Ze zullen zo spoedig mogelijk terugbellen. Laten we hopen dat ze dit ook daadwerkelijk doen, want ons vertrouwen in de(nog maar pas aangesloten) interactieve diensten van de KPN zakt met de dag. We mogen in ieder geval onze telefoonkosten declareren op http://www.kpn.com, maar het moet wel binnen de proporties blijven werd er aan toegevoegd. Sorry hoor, maar belminuten zijn belminuten en ook wij hebben meer dan 2 uur aan de telefoon gehangen, omdat na een ellenlang keuzemenu de verbinding weer verbroken werd door de drukte. intoetsen van de postcode,
Ik heb net gebeld met KPN. Ik kreeg wel direct na het keuzemenu iemand aan de lijn. Volgens hem was de storing nog steeds niet opgelost.
Hij kon niet aangeven hoe lang het nog gaat duren.
Nog steeds storing
Dit is nu al vanaf donderdag
Jammer dat Joep van Hek hier niet woont
Ik heb alle gesprekken opgenomen en hun dat ook verteld, maar hoe meer je er spreekt hoe meer ze liegen.
Allemaal opzeggen en naar ander gaan
De klok staat op zomertijd
Het is nu: 14:25
Marian schrijft dat ze door KPN zal worden terug gebeld, denk het niet, maar laat het even weten, want ik belde en vroeg of ze terug willen bellen, maar dat konden ze niet aan beginnen!!!!
Beste Anja, het zit in de software en niet in de splitter, ik heb er ook splitter tussen zitten.
@Petrus, thanks de tijd is aangepast.
KPN Storing
Storing Interactieve TV Alblasserdam
Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met Interactieve TV in de regio Alblasserdam. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Starttijd: 2010-10-31 12:45 Eindtijd: onbekend
BERICHT NET VAN http://WWW.KPN.COM AFGEHAALD, DUS NOG EVEN GEDULD NA DO-VR-ZA-ZO
Hallo Petrus, ik laat het je weten als ze teruggebeld hebben. Ze vroegen zelfs nog om een mobielnummer. Maar of ze er iets mee doen???? Je hoort het!
Mensen als jullie mijn vorige bericht hadden gelezen, had je er misschien wat aan gehad.
Ik zit nu al vanaf half één voetbal te kijken en heb nog geen storing gehad.
Dus HDMI vervangen door scartkabel helpt bij mij tenminste wel
Hallo mede kpnérs.
Wij hebben de hele week al dat de tv stilvalt. Maar ach. Vervelend. Maar vanaf vrijdag is het niet leuk meer. Zatermiddag uiteindelijk iemand aan de lijn ekregen, die vertelde mij dat ergens in het dorp onderhoud was geweest en daarbij was dus iets niet goed gegaan. Oke, binnen 5 werkdagen zou dit zijn opgelost. ’s Middags zitten we op de site te kijken endaar stond dat t was opgelost. Nou, vergeet t maar. ’s Avonds na zo’n 5 x bellen weer iemand aan de telefoon en samen hebben we de software verwijderd, dit duurde ook weer een 3 kwartier. Vanmorgen maar weer gebeld om te meldendat de storing niet over is. Na 10 min werd ik terug gebeld door de td. En zij zou er weer een melding van maken. Kortom, binnen 5 werkdagen verwacht ik een e-mail of telefoontje van KPN. Hahaha, ben benieuwd of ik die krijg. Maar de nota krijgen ze zeker.
@ Andries, ik heb géén HDMI
@Kaatje
Dan weet ik het ook niet, maar ik heb zaterdagmorgen contact gehad en toen werd mij verteld dat de problemen landelijk waren, en dat de fout in de software er de oorzaak van was dat de singnalen niet goed doorkomen bij HDMI. Mij werd geadviseerd om de HDMI te vervangen door Scart.
Dit heb ik gisteravond voor ik weg ging gedaan, en ik heb vandaag nog niet één storing gehad.
Maar misschien is dit dan toch wel toeval.
Hallo Petrus en andere “gestoorde” tv bezitters,
Zijn net terug gebeld door iemand van de KPN. Deze meneer gaf toe dat de storing nog niet opgelost is en dat er met volle kracht aan gewerkt wordt om het probleem op te lossen. Dus we wachten maar af. Er is nog hoop voor je Kaatje, wij zijn in ieder geval nu teruggebeld en hebben ook nog een e-mail ontvangen ter bevestiging van onze klacht.
Weer TV om 18:20 eruit, nu met melding fout 12
Hoi Marian
Nooit gedacht dat KPN terug belt
Maar inmiddels weer geen TV en ook niet meer aan de praat te krijgen
@peter, Klopt bij mij ook en 10 min. ook het internet.
Ben benieuwd of dit in heel Alblasserdam een probleem is, of alleen in een bepaalde wijk. Ik woon in Nieuw-Kinderdijk en heb al een paar dagen problemen. Van de week zag ik een paar mannen van KPN graven hier op de hoek van de straat. Vandaar de vraag.
KPN gaat binnenkort ook de Iphone aanbieden, ik denk dat ik het toch bij T-mobile neem, 2 zonen en 2 zwagers hebben deze bij T-mobile en hebben geen klachten. deze storingen wordt ik goed zat.
@Ivonne, ik woon in het centrum en heeft ook problemen.
De storing is in heel Alblasserdam denk ik
Heb net gekeken op de kpn site en hier is weer voor onbepaalde tijd storing gemeld
Ik ga zo even op Tele2 naar Feyenoord kijken, wordt echt genieten.
http://www.kpn.com/prive/service/actuele-storingen.htm
Storingstijd onbekend.
Lekker hoor het hele weeekend een zooitje wel of dan weer geen tv en vanavond ook even geen telefoon
Hoi Jan kan ik even lags komen HA HA
Hoi Marian,
Wil jij even de afzender van de email van kpn even vermelden, dan ga ik hun email sturen, met bellen kom je er niet meer door heen
dank je
Volgens de actuele-storingen site van de KPN is de storing nu opgelost. Eindtijd 18.20 uur (was tevens de laatste storing volgens mij). En Petrus, de mail was getekend: Jacob Middelkoop, directeur klantcontact. Nou, ik hoop dat we met zijn allen weer een fijn avondje tv kunnen kijken zonder het einde van het een of ander te moeten missen. Toch wel weer leuk als je weet hoe een film afloopt.
@Petrus, goed idee, als Marian de E-mail op deze site zet kan iedereen mailen.
Ik heb geen gestoorde tv, wel behoorlijk wat gestoorde programma’s
Toch leuk als je geen tv kunt kijken, kan je weer gezellig spelletjes doen net zoals vroeger hahaha. Of een goed boek lezen.
Nou Cees, ‘Mens Erger Je Niet’ hebben wij hier al 2 dagen gespeeld.
@ Marian, helemaal mee eens.
@ Andries, iedereen heeft iets anders te horen gekregen (als ze er al door kwamen) Ik heb gehoord dat iemand a.s. dinsdag een nieuw kastje krijgt omdat t daaraan zou liggen?????????
Marian, Middelkoop is bekend
Maar ik bedoel
http://www.kpn enz
thanks
Hoi Petrus,
Denk niet dat je er wat mee kan, want de mail is een automatisch gegenereerd bericht afkomstig van [email protected].
wat heerlijk om geen tv te ontvangen!
kan je eens nadenken over wat echt belanrijk is! 🙂
IB, ik heb het je al eerder gezegd, maar wat een azijnpisser ben je. Als jij nu lekker in de kerk gaat zitten op zondag daar in Lekkerland, dan kunnen deze mensen gewoon TV kijken wanneer ze willen. Helaas voor deze mensen lukt dat niet best. Hopelijk komt het snel goed, want zo “heerlijk” is het niet voor ze. Ieder zijn ding.
PS niet stiekem TV kijken op internet he? Ook niet stiekem een TV toestel uit je kelder of schuur tevoorschijn halen! 😉
Help de tv is kapot, WAT MOETEN WE NU DOEN??
Zou ik zelf ook gigantisch last van hebben, wat ben ik blij dat ik het afgelopen weekend niet in Alblasserdam was.. :’)
Marian, o.k in ieder geval bedankt
Toevallig las ik vanochtend in de Telegraaf dat, als het meest klantonvriendelijke bedrijf, KPN het vaakst genoemd wordt, gevolgd door UPC, Ziggo, T-Mobile en Vodafone.
Bedrijven bouwen muren om zich heen. Ze willen wel spullen aan je kwijt, maar als de koop eenmaal rond is, willen ze niet meer met je praten. Je ziet het aan mailtjes die worden gestuurd door een ‘noreply-emailadres’ en duurbetaalde 0900-nummers voor de klantenservice.
KPN laat weten niet bekend te zijn met de inhoud van het onderzoek, maar stelt in zijn algemeenheid dat “de discussie over de kwaliteit van callcenters niet langs KPN heen gegaan is. We herkennen en erkennen dat ook de callcenters van KPN niet altijd optimaal functioneren”, aldus een zegsman.
“KPN streeft een hoog niveau van dienstverlening na, waarbij klanten van KPN ons willen aanbevelen bij niet-klanten. Dat kan alleen als klanten altijd goed en snel geholpen worden. Daarom is vorig jaar een omvangrijk verbeterprogramma in gang gezet.”
Dit even ter info.
Gisteravond alles goed gegaan, geen storing, maar ik zal voorlopig de IT van KPN niet bij mijn vrienden en kennissen aanbevelen.
Marian,Ben het helemaal met je eens
Als je alle berichten nog eens goed door lees dan is bij elke beller naar KPN de storing anders—medewerkers liegen je maar wat voor, totdat op de storingssite van KPN de echte storing is vermeld.
Ga nu mijn bel kosten en de dagen verrekenen.
Hallo allemaal,
Inmiddels emailadres van KPN
Reeds email gestuurd
: telefoonverg en gemiste TV dgn
Nu maar afwachten
Nieuw emailadres KPN is: [email protected]
emailadres van AdScheepbouwer is vervallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@K; mocht er al een plank zijn dan sla jij hem behoorlijk mis!
over vooroordelen gesproken:-(
alleen dat v.d. kerk en lekkerland klopt;_)
Nieuwstip? Stuur 'm door naar 0640092253. of via WhatsApp. Mailen kan ook: [email protected] Bel je anoniem? Spreek dan de voicemail in.
Reacties