PAPENDRECHT – Op de zolder van een woonhuis aan het Dokter Rietveldplein is op 17 mei rond 23.15 uur brand uitgebroken. Een 60-jarige bewoner had nogal wat rook binnengekregen en moest ter observatie naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk was de brand het gevolg van kortsluiting in een ventilatiesysteem. De schade werd voornamelijk veroorzaakt door rook en bluswater. De brandweer was er met een blusvoertuig en ladderwagen snel bij en heeft na het blussen de woning geventileerd. Klik op Lees Meer foto’s. Foto: Luxfoto.nl.

Meer: